Jag kanske köper lite plantor i Amsterdam

"Jag kanske köper lite plantor
i Amsterdam
Jag kanske lägger mej å glassar
på Koh Pangan
Jag kanske ställer mej å skriker
på Machu Picchu
Sätter ut skiten i
Mogadishu
Jag kanske klättrar upp i en palm
på Sri Lanka
Chillar på en fönsterkarm i
Casablanca
Tar en sväng
till en viss stad i Mali
Kanske blir beng en hel dag
på Bali"


Ja, det kunde jag också göra. Men idag vet jag fan inte om det blir så mycket uteaktiviteter alls. Regn och storm fortfarande. :(
Och jag som hade planerat in den där öl/cider-drickar-kvällen-nere-vid-älven.
Hm... :/

Kommentarer
Postat av: Edvardstella

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback