Körsbär

Jag har ett nytt beroende. Färska mogna körsbär.
Så underbart gott, och dessutom tror jag att det är mitt första nyttiga beroende. För körsbär kan väl inte vara onyttigt?

Köpte en hel ask(500g) på Willys idag. Så jag ska smaska på det och isvatten framför mitt andra största beroende just nu, Dirty Sanchez.

Jag är periodare så det står härliga till. Mitt enda riktiga beroende är faktiskt kaffe. Utan det stannar min värld. Cigaretter, sprit och sånt klarar jag mig bra utan. Men kaffe och musik, no fucking way!


image459


Är det bara jag som lider av skumma beroenden?

Kommentarer
Postat av: Teg <3

Mmm... körsbär. Bra beroende det :P
Har spenderat en halvtimme ute på balkongen och lyssnat på några fulla tonårstjejer som har fest här under oss... Funny :D
Jag blev fasen lite sugen på att festa... Och det händer inte ofta! :P hehe

2007-07-26 @ 22:46:15
Postat av: L8

Japp...finally någonting nyttigt! :P
Själv hör jag skejtarna borta vid A-torpskolan från min balkong. Det väcker sköna fjortisminnen...haha. :P
Om du fortfarande råkar vara festsugen på lördag så har jag ju alltid mitt spritförråd. ;P

Postat av: Teg <3

Hehe, ja vi får väl se hur jag känner på lördag ;)
Vore najs att fjorta runt lite och snacka om Tingeling :P

2007-07-27 @ 14:06:29
Postat av: L8

Oh yes!
Var alldeles för länge sen nu! ;P

2007-07-27 @ 22:32:50
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Alexvera

Nice site, cool background. toni.

2008-09-17 @ 10:35:06
URL: http://alexvera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback