Libanon-pappa och stans-snyggaste-turk

Arbetsveckan är slut.
Regnet öser ner och det stormar utanför fönstret.
Känns nästan som höst.

Men jag har köpt nya glada underkläder.
Och snart kommer en speciell person hit med libanesisk plockmat, made by the one and only libanon-pappa. Dvs, inte min pappa. :P

Min pappa bjöd på lunch istället. Tack papi!

Men ikväll är det alltså libanesiskt, tequila, 
Bob Marley, mys och att helt glömma bort det hemska vädret som gäller.
Mixa olika kulturer är absolut inget problem.
Haha, det är faktiskt lite kul...för min halvlibanesiska vän äter inte griskött, för att han kommer från ett muslimskt hem, men han dricker alkohol. Hm... ;P

Och på tal om utlänningar.
Idag har jag snackat med "stans-snyggaste-turk"(som han så fint får heta i brist på annat). Nog för att det var på jobbet, men ändå. Jag snackade och förklarade lite extra länge när han frågade om en grej. Haha...ibland är jag rätt smart. ;)
Men han var riktigt trevlig faktiskt, och förhoppningsvis kommer han tillbaka till veckan. ;P

Kommentarer
Postat av: Mari

Hihi...stans snyggaste turk? Undrar om det är samma vi tänker på då. ;)

2007-07-06 @ 21:10:11
Postat av: L8

Hur ser "din" turk ut? ;P

Postat av: Georgleila

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2008-08-22 @ 14:44:47
URL: http://georgleila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback