Maffioso vs. Sommartorpet

Blev inget jobb för min del idag.
Migrän-helvetet kom tillbaka, så i princip hela dagen har spenderats i soffan.
Mest sovandes, men när det blev lite bättre(efter en hel del knark) så tog jag mig i kragen och slog igång Gudfadern och käkade lite uppvärmd lasagne.
Lasagne passar till maffioso-filmer. Min favoritkategori, all time. Eller i samma klass som bra dokumentärer.

Sen i afton så tog jag faktiskt mig ännu mer i kragen och stack till affären för att köpa Fazer-choklad och tidningar till tågresan.
Tidningar är ett måste då. Helst med korsord.
Jag är en riktigt korsordsgeek vissa perioder.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen ska jag försöka packa lite och lacka tånaglarna samtidigt som jag ser Sommartorpet.
Oh yes!

Kommentarer
Postat av: Augustalisha

Interesting site. Worth the visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback