Mamma, pappa, barn

Ska ut och luncha med papi före jobbet.
Vet i var exakt, eller ens vad jag är sugen på. Men det löser sig. Skönt att slippa laga mat i alla fall. :)
Det är hemskt...för jag är "kock" och borde gilla att laga mat. Men ärligt, jag har ingen fantasi och det blir bara en massa disk. :P


Sen efter jobbet kommer nog mami hit.
Min brorsa ska tydligen ha fest hemma hos dem, och då var hon inte välkommen. Stackare...
Haha...men jag förstår honom faktiskt. Kul att ha med förländrarna när man har fest. :P
Han ska få min gamla öl som står i kylen också. Riktigt äcklig faktiskt.

Så det här blir en riktig mamma/pappa-dag.




Börjar längta så smått till Götet nu...
(eller jättemycket?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback