Måndag...eller var det kanske fredag?

Lång dag idag, 10-19.15.
Det är en lång dag för mig i alla fall, speciellt när det är fredag. :/
Kanske har jag bara blivit förjävligt lat.
Förmodligen.


Ikväll då?
Kanske en sväng förbi Trästock. Beror på väder, humör och sällskap.
Annars hemmadegarkväll?
Jag vet faktiskt inte.
Jobbar ju hela fucking helgen igen... :/


Längtar till mina två lediga dagar, tisdag och onsdag.
Besök från Finland ju.
Haha...stackare som måste komma till denna hålan, och inte förstå vad någon säger.
Ja, att förstå svenska är kanske det enklaste för dem, men just nu är väl 50% av invånarna norrmän och här ute i ghettot snackas det alla språk.
Men, kul med besök i alla fall! :)


 


Finskt för fan!

Kommentarer
Postat av: Dreamteamparty

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback