Mannen i soffan

For på Trästocks en stund ikväll. Ingen höjdare om jag får säga det själv. Världens antiklimax efter Peace & Love.
Men, men...det är ju gratis så man ska förmodligen inte jämföra.

Hoppas på en svingt bra konsert om två veckor. Stones på Ullevi.
Men faktiskt, mina förväntingar är inte alltför stora. Sure, de är Stones...men de är gamla. Fast å andra sidan, Nazareth-konserten ifjol var en riktig överraskning. De hade bara blivit bättre med åren! :)
Fast jag är fortfarande lite lack över att Luleå-kalaset med Timbuk är samtidigt som Stones... :/
Man kan kanske alltså inte få allt?


Vet ni vad. Det är en man som sover i min soffa just nu. My friend som somnar lika lätt som mig. Men det ska det snart bli ändring på...hehe. ;P
Lika bra att han somnade en stund ändå. För då hann jag med en bloggrunda och att fixa naglarna. Köpte lite nagelprodukter på superrea idag. Det behövs tror jag, för mina naglar och nagelband är riktigt fucked up. Inte snyggt...


Men nu, operation waking up J. ;)




I don't wanna get psycological
All I wanna do is get psysical...




Update...the man in the soffa(eller säng)...

image446

Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback