Min sista bekännelse som blondin?

Det börjar vara dags att fixa utväxten, igen. Måste tag tag i det imorrn för det ser riktigt illa ut just nu.

Men jag funderar. Ska jag fortsätta att vara blond eller gå tillbaka till min naturliga mörka färg?
För jag ser på utväxten i underhåret(överhåret bleks ju ändå lite i solen) att mitt hår bara blir naturligt mörkare och mörkare.

Ständigt detta dilemma.
Jag tycker i princip alltid att mörkt hår är snyggast, men samtidigt har det tagit mig säkert ett år att få den färgen jag har nu. Och på nåt skumt sätt jag ja fått för mig att jag passar bättre i ljust, trots att jag bara är fake-blond.

Men hur mörkt skulle vara snyggt i såfall?
Mörkbrunt, guldbrunt, ljusbrunt, råttfärgat, svart, cendré, rödbrunt, slingat...ja, det finns ju massor av varianter.

Jag tror att jag fegar ur och kör på blont + white toner den här gången också. Jag har ju lika köpt hem det så...

image405 image406

Blont eller mörkt? Vad tycker ni?
Jag vet i alla fall vad jag tycker i just det här fallet...


Kommentarer
Postat av: Lokeadriana

Hello, This site is a brilliant idea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback