New music. Skitväder.

Haf fixat in lite ny musik i MP3n.
Det är a och o när det kommer till resande med tåg eller buss.
Men jag inser en sak... Min variation blir bara sämre och sämre. Rensar ut en hel del, och snöar in mig mer och mer.
Fast att snöa in sig kan vara bra.
Så länge det inte leder till att man blir fruktansvärt less. Som det gjort med en del musik.


Pissväder idag, så det blir bil till jobbet.
Skönt.
Bil är underskattat.
Eller är det det?


Snart är allt packat också.
Nytt rekord?
Jag tror nästan det.
Annars brukar det vara sista fem minuterna som gäller. Men än har jag inte åkt. ;P

Kommentarer
Postat av: Lokeadriana

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback