Nu är vi sambos, två gånger om

Medan mamma höll på att måla mina köksluckor så passade jag på att låta Timbuk flytta in. Två gånger om i mitt vardagsrum.

Jag tror att han ska trivas bra där ovanför tvn med Weeping willows mellan sig.


image417


Dessa är ett fynd från Peace & Love. Till och med så mycket fynd att de var helt gratis! :)

Bra grej att de ger bort affischer, så man slipper sno... ;P
Fick också med mig The Ark i två olika storlekar, Di Leva och en med Salem och Moneybrother från folkparksturnen. Den sist var dock snodd...


Men visst känns det lite som man är tio igen då man sätter upp affischer runt lägenheten? Den här gången är det dock vaken DiCaprio eller Hanson. Som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback