Och smaken av asfalt...

Det är fredag.
Jag är trött efter jobbet.
Dricker svartvinbärslättdryck med en stänk vodka och käkar ostkrokar framför datorn.
Nationalteatern ur högtalarna.

"Det var vid Spisa sent en lördagskväll
Vi satt och gjorde ingenting
Nåra frös och nåra pös och nåra öppna en ölring
Vi hade satt oss på ett cyckelställ
med fullt av sopor runt omkring
Jag sa, jag har en rökbit kvar, så vi kan klippa en hövding"

Spisa är en fullkommligt underbar låt.


Tänkte bränna en platta till jobbet i helgen också. Men kanske inte Nationalteatern.
Synd bara att jag är så usel på blandband/blandcd. :/
Kanske en med Timbuk bara?

Vi får se vad det blir.
Kanske däckar jag bara framför tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback