Om himlen finns är jag förlorad

Imorrn ska jag vakna någonstans söder om huvudstaden.
Med en kaffe i handen och musik i öronen ska jag titta ut över det svenska landskapet. Det som nästan ser likadant ut i hela landet.
Förhoppingsvis är det sol.

Sedan ska jag sakta glida in på centralen i Göteborg.
Känna doften av räls i näsan, och vara sådär lagom fräsch efter x antal timmar i en tågkupé.

Sedan blir det shopping, musik och billig öl(eller något annat för min del :P) för hela slanten!

Hoppas på en bra vecka.


"Vi kanske ses, det finns en chans
På nån spårvagn någonstans"



image471


image472

Kommentarer
Postat av: Teresa

åhh! Annedalskyrkan. och annedalsmotet. oj, så många gånger jag åkt spårvagn över det påväg till askim. blä för askim dock. men slottsskogen gillar vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback