Om imorgon inte kändes så oändlig. Då är ensamhet ett ord som inte finns.

"Jag kan inte se min spegelbild i vattnet
Jag kan inte säga sorglösa ord
Jag hör inte mitt eko slå mot gatan
Kan inte minnas vem jag var igår"






 Nu ska jag berätta om det kanske vackraste ögonblicket i mitt liv hittils.

Jag har länge tjatat om att jag ska ha Nationalteaterns "Bara om min älskade väntar" på mitt bröllop. Det är en av de vackraste låtarna jag vet. Inte bara texten utan hela stämningen.

Ifjol när jag var på Thåström-konsert så hör jag några toner som jag så väl känner igen, men som jag inte riktigt kan koppla till någon av Thåströms låtar(jag är extremt dålig på intron...).
När jag förstår att det är "Bara om min älskade väntar", så blir jag helt lyrisk och nästan gråtfärdig. Det låter förmodligen banalt och löjligt, men saken är den att Thåström är verkligen min stora hjälte, och den här låten är så underbar. Kombinationen blir extas.
Thåström ska sjunga den på mitt bröllop.
That's fucking it!

Kommentarer
Postat av: Juliustine

It is the coolest site,keep so!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback