På fredagskvällen bubblar det i blodet, man är kåt

Jag förstår fan inte hur människor orkar gå ut och festa på fredagar, efter en lång jävla arbetsvecka.
Eller i mitt fall...två dagar den här veckan. :P Men jag är ändå helt slut. Sover på tok för lite, det vet jag. Men jag prioriterar inte sömn, utan jag sover när jag är trött. Eller övertrött...


Min heta fredagskväll har i detalj sett ut så här:

19.30 -Hemma från jobbet. Segar mig upp för trappen och slänger mig i soffan med en påse godis.
20.00 -Slötittar på en repris av Ugly Betty.
20.15 -Reklampaus. Fixar mackor och Oboy.
20.30 -Somnar i soffan.
21.10 - Vaknar svettig och segare än tidigare.
21.11 -Tar en cigg på balkongen.
21.15 -Slår igång Dirty Sanchez-filmen. Så jävla bra! Trots vissa "hålla-kudden-för-ansiktet-för-att-inte-spy-ner-halva-vardagsrummet-scener." Dricka fett från en fettsugning? Nej tack!
23.35 -En till cigg på balkongen. Musik från Trästocks i bakgrunden.


Ja, och nu sitter jag här. Innehållsrik fredagskväll va? Och mitt sällskap svek dessutom. Typiskt. :/
Men imorrn ska jag fan på festival, så det så!
Göra något vettigt av mitt liv. ;P
Och på tal om det...just nu känner jag för en riktig
bäng-fylla.


image445


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback