Peace & Love -07

Hemma igen efter en hektisk, tröttsam men alldeles underbar helg i Borlänge.
Två dagar i bil och tre på festival och i princip noll sömn, det tär.


Vet inte riktigt var jag ska börja. Eller jo, kan ju berätta att jag inte drack en droppe under hela helgen. Är nästan lite stolt över mig själv...eller vad man nu ska säga.
Men saken är den att jag hann inte ens dricka. Vi var där för musiken och konserterna avlöste varandra, så några öltält fanns det ingen tid för.

Följande artister/band sågs:
(mer eller mindre såklart...)

Salem Al Fakir
Charta 77
Crashdiet
Behemoth
Dia Psalma
Svenska Akademien
Hammerfall
Miss Li
Thomas DiLeva
Jerry Williams
Peps Persson
Alice Cooper
Snook
The Plan
Weeping Willows
Nationalteatern
Iggy & The Stooges
Timbuktu
Hanoi Rocks


Lyckas klämma in ett öltält där och du gör det bra! ;P
Hade velat se mer också, men som sagt...det fanns verkligen ingen tid till det.


More to come...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback