Semesteralkoholist - javisst?!

På semestern ska man vara semesteralkis. Det hör liksom till den svenska folksjälen.
Nu har jag ingen vidare semester att tala om i år. Inte ens två veckor totalt.
Men jag jobbar på alkoholismen ändå.
Vet inte om det går så bra men...
Har druckit i princip varje dag under en period nu(med uppehåll under festivalen), men det verkar inte funka. Har inget sug alls. Haha...tur det kanske?

En annan sak som tillhör semestern är att röka, trots att man aldrig annars röker.
Det jobbar jag också på.
Det går kanske lite bättre. ;P


Ja, och när vi ändå snackar sprit.
Vem sa att grogg inte passar till mat?
Jag tycker att det passar alldeles utmärkt till mat, speciellt då jag varken pimplar öl eller vin så gärna. En perfekt balanserad grogg, lagom söt, sur och bitter är det absolut godaste till en pizza eller bit kött.
Ja, efter mjölk då. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback