Som new stuff...

...eller åtminstone omgjorda.

Blev lite shopping i Luleå ändå.

Bland annat de svarta ljustakarna och den svartvita tabletten från Indiska. Ljusen är också därifrån, men är köpta tidigare.
Hittade ett underbart fint tyg, föreställande en vy över Helsingfors. Kul med något annat än bara New York, som jag tycker det mesta föreställer. Helsinki är mer personligt för mig. Och vet ni var jag hittade det? Jo, på K-Rauta. Trodde bara att de hade maskiner typ. :P
Gjorde en tavla till köket av tyget. Eller gjorde om. Den var tapetserad tidigare.

Sen har jag(okej, mest mamma) målat om köksluckorna, och bytt knoppar/handtag. Högblanka vita. Nice. :)
Klädde också om en gammal stol i ett nytt Ikea-tyg. Gillar gammalt möter nytt, och älskar verkligen textilier.


Lite bildbevis här då.


image428

image429

image430

image431

image432


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback