The finnish-people is here

Nu har finnarna äntligen kommit hit!
Eller inte till mig då, de ska bo hos mormor.
Men de kommer förhoppingsvis hit på lite kaffe eller öl imorrn.

De var in på jobbet en lite sväng i afton. Första gången Juho är i Sverige(om man inte räknar med Haparanda) dessutom. Han ville veta var man köper snus, tobak, skivor, fiskeutrustning och öl. Hm...sa jag att han är finne? ;P

Nä, men det är faktiskt kul att de kommer hit för en gångs skull. Är alltid vi som är till dem annars.
Och imorrn blir det minisläktträff med dem, mamma, brorsan, mormor och moster och hennes karl. Dvs, i princip den enda släkten jag träffar förutom pappa och farmor.
God mat, god dryck och förmodligen en ljudnivå som inte finns med på decibelskalan...
I like!




image451

En väldigt äcklig "drink" jag och Matilda gjorde en gång... *hurven*


Kommentarer
Postat av: Teg <3

Euwww, ja den var riktigt vidrig ;(

2007-07-25 @ 09:30:43
Postat av: Lostorantio

I like your website.
Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Postat av: Premierleague

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2010-10-08 @ 08:39:58
URL: http://premierleague.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback