Vi ska fan i mig ha våra fläktar!

Det är så jävla varmt på jobbet nu. Jag trodde att jag hade upplevt det värsta när det gäller värme och luftfuktighet när jag har diskat tidigare på sommararna, men det här är fan ännu värre. Får huvudvärk varenda dag. Der måste seriöst vara något fel på luftkonditioneringen.

Jag börjar bara tänka på Nationalteaterns "Hanna från Arlöv".

"Och Hanna höll tal på en mangel
Nu strejkar vi vilt
Vi är väl inga djur
Vi ska fan i mig ha våra fläktar"

Haha...nämen, det är faktiskt jävligt varmt ovh fuktigt nu.

Inte blev det bättre av att jag fixade dockorna i skylten idag. Det är faktiskt rätt tungt att bära runt på och klä på dem. Men kul ändå!
Speciellt att välja ut kläder efter säsongens trender. Vi får alltid utskickat ett häfte med de olika trenderna och inspiration till butiken inför varje ny säsong. Och nu var det alltså höstmode, och jag valde ett lite rockigare, men ändå lite glammigt tema. Mest för att det var det hade kommit in mest kläder från det. :P
Svart, mörkt klarblått och cerise med silverdetaljer. Och det blev faktiskt riktigt snyggt om jag får säga det själv. Det är verkligen färger jag personligen gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback