Vin, män och sång

Det var upplaggt för en perfekt kväll. Choklad, ostkrokar, nya Elle, drinkar och cigg med en av mina absoluta favorit män i soffan. Frosseri i överflöd med andra ord.
Vi hade först tänkt att sitta ner vid älven och sippa alkoholhaltiga drycker, men jag var för trött efter jobbet så vi stannade framför min tv istället.

Drack kanske två drinkar och käkade lite choklad...innan jag somnade.
Vaknade nyss, och vad ser jag då...jo, han sover i andra soffan.
Haha...tajming...o, nej.
Han är så söt när han småsnarkar att jag inte vågar väcka honom heller. :P

Nej, fy fan för att jobba imorrn...
Kan faktiskt tänka mig att spendera hela morgondagen i den där sffan också, om jag inte höll på att få nackspärr förståss. :/


image408
Grunden till en perfekt kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback