White trash

Jag har skaffat en ny stil.
White-trash-trailer-park-looken.
Inte hett!

Skulle fixa mitt hår.
Underhåret blev inte tillräckligt mörkt sist tyckte jag, och dessutom blev det för lite mörka slingor. Dessutom var det blonda överhåret inte perfekt heller.

Vad händer?
Jag färgar underhåret mörkare. Färgen heter mellanbrun, men blir jättemörkbrun/svart.
Har i färgen i överhåret för kort stund, så det blir gult! Dessutom flammigt...

Det här är verkligen inte hett.
Vad ska jag göra åt det?
Det mörka kan jag acceptera, men inte det gula!
Är rädd att om jag bleker det ännu mer, blir det jävligt skadat eller faller av. Silvershampoo, funkar det? Färg istället för blekning?

Alla tips är varmt välkomna!

Jag vet i alla fall en som kommer att köra ännu mer på trailer-looken imorrn, men truckerkeps och allt... :S


image463

Brittan är fan classy i jämförelse med mig just nu... :'S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback