Yummie-boy och en jävla migrän

Idag sov jag mer eller mindre till halv fyra.
Har haft den äckligaste migränen på länge.
Jag tror inte att det beror på gårdagens dricka, för så mycket var det inte, och jag var nykter när jag somnade.
Men migrän på lediga söndagar är inget ovanligt, för då känner jag att jag kan sova ut, och då sover jag för hårt istället.
Fuck it!

Men nu, efter en hel del knarkande så är det mer stabilt.
Kan åtminstone vara uppe.

Tvätt nu klockan sju. Måste ha något att ha på mig i Göteborg.
Fast tvätta är grymt trist. Värre än att diska till och med, och det säger inte lite... :P

Hoppas bara att jag pallar jobba imorrn, för ibland vill migränen jävlas och komma tillbaka dagen efter också. Men, hoppas inte det alltså.


Måste bara lägga in snyggaste bilden som jag hittade för inte allför länge sen.
Det här är fan en man!
(Och mitt nuvarande skrivbordsunderlägg...haha. ;P)

image464

Yummie! ;D

Kommentarer
Postat av: Teg <3

haha :D YUMMIE! :P
Erik blev lite kinkig för att du inte skrev något om Devil :P *S*

2007-07-29 @ 21:22:22
Postat av: L8

Nej, men stackarn. :/ Han var ju minst lika söt! :)Dock hade jag ingen bild på honom. Du får hälsa Erik det! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback