Beach -07

Som vanligt kom beachsäsongen alldeles för fort. Var inte alls förberedd. Som vanligt.

Men nu har jag åtminstone fuskat mig lite fräschare, för hey, hinna träna sig snygg lär ju inte hända.

Har pressat ute hemma, så man åtminstone har lite färg innan stranden. Det motverkar både att man bländar de andra på stranden och att man bränner sig så fruktansvärt.
Ett lager BUS med lite shimmer i ger en ännu snyggare bränna.
Har färgat fransarna också, för att slippa mascaraklet på stranden, utan att för den delen se helt död och osminkad ut.
Sen accepteras ingen fulrakning av benen, nej, allt ska bort och vara helt perfekt. Snyggrakat gäller!
Fossingarna får också sitt. Välfilade och nylackerade naglar. Det är ett måste.
En ny snygg bikini gör också att allt känns mycket bättre! :)

Det är lite tips bara. Om man inte har hunnit förbereda i ett halvår före...och det har man oftast inte.


Nu hoppas jag bara att det är fint väder imorrn också, för då ska jag banne mig inviga beachsäsongen oavsett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback