Blandband

Minns ni blandbandens tid?

Jag minns, och i och med att vi var en väldigt ny och modern bil så kör vi fortfarande runt med kasettband i bilen. Ingen cd där inte. :P

Hur som helst. En tur ner till Dalarna kräver sin musik.
Brorsan är bra på det där, han spelar ofta in band. Jag är sämre, och mina band brukar heller inte bli några riktiga höjdare. Typ svenska-patetiska-hits blandat med svår-och-djup-industri-depprock. Schizo, helt klart.

Har heller ingen cd-spelare, utan bara en lp-stereo plus dvdn eller datorn där jag oftast kör min plattor. Alltså kan jag bara spela över band från lp-skivor. Iofs har jag mest bara sånna också så...

Gjorde ändå ett nytt försök idag. Ett band med Thåström och Kenta, om vartannat. Ja, och två hits av Rockvindar också. Kanske deras enda?
Men jag tror på det här bandet, med Pimme och
Kenta kan man inte misslyckas, eller?


image377



"Varför känns det bara tomt när man är full?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback