En äkta svensk midsommar?

Har blivit inbjuden till att fira en äkta svensk midsommar.
Sill, nubbe, grillat och musik på en äkta svensk brygga vid ett äkta svenskt hus.

Som sagt, jag har aldrig firat så tidigare.
Visst, har varit och dansat runt någon stång när jag var liten, men det är allt. Det andra vet jag inget om.
Sill hatar jag, men nubbe går ju alltid ner.
Kanske få man köra på en extra nubbe för varje sillbit man hoppar över, eller? ;P

Hur som helst. Vet inte vad jag ska göra.
Testa något nytt eller köra alternativt med M?

Dessutom. Firar man midsommar på riktigt måste man klä sig midsommaraktigt också.
Hur klär man sig då?


image368
Det skrämmer mig lite faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Teresa

jag tycker definitivt du ska köra på den äkta midsommaren! och om du ska klä dig midsomrigt ska du ha en blommig klänning. helst en ful, men du har ju massa fina, så det är ju helt onödigt. ta en av dina fina!!

Postat av: L8

Haha...ja, jag funderade också på att köra på en ful blommig klänning och flätor. Men sen insåg jag att jag inte har så många blommiga...
Men klänning blir det i alla fall! :)

2007-06-20 @ 23:58:26
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback