Festivalbiljetter och hjärtinfarkter

Skulle boka biljetter till Peace & Love idag.
Har gjort det tidigare också, men glömt att hämta ut dem. Typiskt mig...

I alla fall så stod det på Ticnet att för tillfället var alla biljetter uppbokade.
Jag höll på att dö! Hjärtat stannade!

Hur som helst, hittade en länk till
borlange.com och där verkade det gå beställa biljetter. Gjorde det. Lämnade ut kortnummer och rubbet.
Gick sedan in på Peace & Loves sida, där jag hittade en notis om att det bara var tekniskt strul på Ticnet och att det visst fanns biljetter kvar.
Typiskt!

Men nu är biljetterna i alla fall beställda via borlange.com, och det går förmodligen inte göra så mycket åt det.
Någon annan som bokat via dem och vet att de är pålitliga?
Dvs...kommer verkligen biljetterna att komma till mig?

Och i annat fall. Biljetterna är alltså inte slutsålda?

Jag kommer att dö av en hjärtinfarkt snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback