Festivalpackning

Har kollat lite på vädret inför Peace & Love.
Jag vet, det är jättemycket Svensson, men samtidigt är man ute så mycket på festivaler så det kanske vore bra.

I alla fall verkar det mest ska bli mulet och regn. Not so nice. :(
Vad ska man då packa?

Regnkläder är det fulaste som finns, så nej...det kör jag inte på. Även om det kanske vore praktiskt. Dessutom äger jag faktiskt inga...
Men om någon känner till var man kan köpa snygga regnjackor, så visst. Förslag är jag tacksam för.


Det här känns i alla fall som måsten:

Gummistövlar
Utslitna converse (flera par så man kan byta ofta, och typ kasta de gamla?)
Kläder som inte är vita (genomskinliga och smutsiga direkt)
Hårtork
Mörka jeans (syns i alla fall inte om de blir blöta)
Vattenfast mascara
Vida toppar (no wet t-shirt)


Men annars då?
Tips?


Kommentarer
Postat av: Teresa

hårband, många strumpor, mössa, vantar, plastpåsar är bra, varma tröjor. det är faktiskt gryyymt skönt att springa omkring i regnställ och stövlar på festival när alla andra är dyngsura. men var ska du koppla in hårtorken?

Postat av: L8

Strumpor använder jag i princip aldrig. Inte ens på vintern. :P
Och hårtorken kör jag sen när jag kommer "hem". Tänker ju inte tälta..

2007-06-26 @ 00:05:06
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Jimthale

Great site and interesting informations. THX!

2008-11-12 @ 09:26:55
URL: http://jimthale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback