It's not my style

Har pessat några timmar på mammas gräsmatta.
Lite färg kanske jag har fått, men jag vet inte. :P
Har i alla fall(som varje sommar) kommit fram till att jag blir alldeles för rastlös för att bara ligga och pressa. En solsemester på Mallis...no way in hell!


Tänkte gå en sväng på stan snart.
Behöver shorts, en weekendbag och lite saker från Systemet.
Lasagne med rödvin i köttfärsen och några cider till tänkte jag skulle få slinka ner ikväll. Mums!
Och seriöst, en plastkasse känns inte så hett att packa i när man ska iväg på nån kortare tripp. :P

Kommentarer
Postat av: Marschicago

Hello, This site is a brilliant idea!

Postat av: Rayankristiane

Congratulations on a job well done. Thanks

2009-03-12 @ 08:37:09
URL: http://rayankristiane.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback