Lite kokain på nästippen

Ja, just ja. Började ju på mitt nya jobb idag.
Nej, har inte slutat på de gamla, utan bara börjat med en ny grej också.

Det gick rätt så bra skulle jag tro. Sålde bra, skulle jag också tro.
Men att prata har aldrig vart något problem för mig, om vi säger så. :P

Var lite tjatigt att prata om samma sak hela tiden bara. Och trist när det var lite folk. Men jag tror absolut att kan kommer att köra något mer event. Vi får la se...


Hände en rätt så komisk grej bara.
Var tvungen att ha plasthandskar på mig hela tiden, sånna här "mjölade" ni vet. Bytte dem då och då. Just när jag hade tagit av mig ett par för att byta så kom en kompis förbi.

Hon skrattar och säger:
-"Jag ser att jobbet kommer med fördelar, och pekar på min näsa.
-Va, vadå?
-Ja, med tanke på det vita pulvret på din näsa.

Jag måste ha kliat mig på näsan när jag tagit av mig handskarna och lite av det vita mjölet hamnade där.
Såg nog, ja, rätt så roligt ut.
Men sånna födelar kommer inte jobbet med. Tyvärr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback