Lite shopping, cider och kvällssol

Blev ingen lasagne.
Men däremot vitlöksbröd med diverse pålägg, vattenmelon och cider.
Inte helt fel det med. :)
Dessutom med trevligt sällskap och underbart väder. Då leker livet! :)


Köpte en ny bikini när jag ändå spang på stan. En mökgrå sak. Snygg om jag får säga det sjäv. ;P
Blev också två till sånna toppar/miniklänningar som jag tidigare har i ceriserosa, men i svart och grått den här gången. Den svarta ska jag helt klart behålla. Den kommer att bli en supersnygg partyklänning!
Köpte även ett par svarta shorts, oprovade, men de åker tillbaka. Satt inte alls snyggt på. :/
Sen ska jag fuska på mina fransar lite, så jag införskaffade svart fransfärg. Det + ögonfransböjare känns som ett bra alternativ till mascara på t.ex. beachen.


image351

Kommentarer
Postat av: Ivernicoline

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback