Nya grejer i kyffet

Upptäckte att det var rea på Indiska när jag tog en sväng förbi stan idag. Och jag kan inte motstå det.
Rea på kläder är ingen direkt höjdare enligt mig. Då kommer man(i alla fall jag) oftast hem med saker som man egentligen inte skulle ha köpt till fullt pris och som sitter halvtaskigt.
Men rea och Indiska...det är en bra kombination.

Köpte ljuslyktor som jag kikat lite på förr och en rosa kudde till korgstolen i badrummet.
Fick också två grytlappar av mamma som hon vikat åt mig. Vitt och grönt...jag bara älskar den färgkombinationen.



Alla som varit hos mig vet att rosa är ett genomgående tema i mitt badrum, så en till sak kan ju aldrig skada. ;P

 
På balkongen gäller Löven-temat stenhårt.


Och lite Bajen i köket då... :P

Kommentarer
Postat av: Tarjeiamna

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback