Oh, baby this town rips the bones from your back...

...It's a death trap, it's a suicide rap
We gotta get out while we're young
Cause tramps like us, baby we were born to run


Sitter och lyssnar på Bruce.
Det är sommar ute. Har vart det hela dagen. Men jag har bara varit inne. Legat i soffan.
Stannade hemma från jobbet. Migrän, illamående och
allmänt pissigt tillstånd.
Usch, jag hatar verkligen migrän och att må illa så ofta. Bort!


Jo, var ju till tandläkaren imorse i alla fall.
Och det var som jag trodde, ett hål.
Jag har aldrig borrat förr, men ärligt alltså, ni som gnäller att det gör ont, det gör det inte.
Det kändes ju inget mer än en vanlig undersökning.
Mesar! ;P


Imorrn är det ledigt.
Får se vad det blir. Är ju röd dag och allt.
Kanske mamma vill hitta på nåt. Hon är bra på sånt.
Gillar att umgås med min mami. :)


Nu ska jag ringa ett samtal och sen förmodligen inta liggande position igen.
Huvudvärken vägrar att ge med sig, så alternativen är få.


"Oh, will you walk with me out on the wire
Cause baby, I'm just a scared and lonely rider
But I gotta know how it feels
I wanna know if love is wild, babe
I wanna know if love is real"

Kommentarer
Postat av: Ilyasalma

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback