Oh no...

Mamma ringde tidigare idag och var lite frustrerad. Hon städade övervåningen, vilken även innefattar min gamla garderob. Och det är ingen liten garderob...säker åtta kvadrat eller nåt sånt.

Imorrn kommer hon hit med tre säckar kläder. Det var vad jag hade kvar där, om man inte räknar med ytterkläder.
Hon var less på att ha dem där helt enkelt.

Jag har en hel del rensning att göra med andra ord.
Förmodligen ska en hel del slängas, då de plaggen som användes senast gjorde det för över ett år sedan. Men vem vet, kanske kan man fynda där?

Egentligen är det fan hemskt att man kan äga så mycket kläder, skor och accessoarer. :S
Räcker ju att kolla i
shopping-arkivet på den relativt nystartade bloggen så får man en hint. Och jag shoppar verkligen inte mest i världen heller. Inte ens mest bland mina vänner...



image369

Kommentarer
Postat av: Nilsmonika

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback