Planerna för dagen...

...är inte så avancerade.

Först jobb. Har dessutom lovat att stänga idag, så det blir nästan två timmar mer. Men, men...det funkar.

Sen inhandling av mat. Var säkert två veckor sen jag handlade mat, ja förutom mjölk då, och jag storhandlar aldrig. Då kan ni säkert förstå hur tomt det är i min kyl. Gapande tomt.
Men jag tycker bara att det är så onödigt att lägga pengarna på mat när man kan köpa roligare grejer som t.ex. skor istället.

Ikväll vet jag inte riktigt. Ev drar jag på en fest inte så långt här ifrån. Om jag orkar. Är inte direkt de vanliga partyfolket, men nya ansikten är la aldrig fel. :)
Skulle behöva en rejäl fylla också.
"Nej, men usch...så får man väl ändå inte säga"
Jo, tänk för att det får man!
Efter all oro och stress sista tiden är det precis vad jag behöver. Jag är fjortis, I know.

Ja, ja...som sagt, vi får se.
Kanske däckar jag framför tvn med (för en gångs skull) god mat och trevligt sällskap istället. :P

Kommentarer
Postat av: Albertklara

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback