Rea på hm.com

Det är rea på hm.com.
Jag är usel på att beställa hem grejer. Men jag gjorde ett undantag idag.

Det här beställde jag från rean:

   



Svart kortärmad blus. Tänkte använda den som "jacka" över klänningar och annat. Hoppas det funkar, för söt var den!
Basketkängor. Från barnavdelningen. Tycker att de är enormt söta.
Rosa ballerinor. Också riktigt söta skor från barn. Hoppas de passar. :S
Randigt linne. Basic randigt linne i svart och vitt. Snyggt. Ev beställer jag det i fler färger.


_______________________________________



Uppdatering.


Har redan lagt till ett linne i rosa också. Kan inte motstå rosa. ;P


Kommentarer
Postat av: Sigveheidi

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback