Rensa ut

Usch vilken dålig bloggare jag är. Jag bara jobbar och står i med massa annat. Men sen måste vi ju också inse att det är sommar, och sommar och datanördande deluxe hör inte riktigt ihop tycker jag.


Har i alla fall kollat igenom alla kläderna nu. Fyra säckar och en stor kartong. Usch vad jobbigt det var! Men det känns ändå enormt skönt att det är över, och bara två papperskassar och några ytterplagg kvar.
Jag är duktig ibland! :)


Har diskat bort ett berg med disk och gått ut med ett berg med återvinningsgrejer nyss. Skönt att rensa bort skit ur sitt liv, verkligen!
Det kanske låter som små saker, men små saker leder till större saker, ibland.

Ut med det gamla och in med det nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback