The botten is nådd...

"...Jag säger samma sak för 6002:e gången
Jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär
Det kvittar vilken fest de är och hur många jag känner där
Jag svär om jag bara kan klara idag
så ska jag ta mig i kragen och vara så glad"


Okej, nu är det inte så hemskt. Det var värst igår kväll vid tolv-snåret. "Bakfyllan" kom tidigit med andra ord. :P
Men det kanske går som det går om man häller i sig en halvliter sprit, några drinkar och några cider. Det slutar med att man hänger ut från balkongen och ömsom spyr och ömsom skrattar.

Usch, det var en kul fest...men jag skäms.
Mina arbetskamrater, deras vänner och mina vänner var där. Inte alla. Men det räcker fan ändå.

Blev ingen utgång för min del.
Men jag "tjänade" åtminstone pengar på gårdagen. Ingen utgång och ingen taxi. För hör och häpna, jag gick hem! När hände det senast?


Nu är det pizza som gäller. Big-time!

Kommentarer
Postat av: Maggie Grace

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback