When I was young I didn't care, I was busy crawling down the stairs...

Det blev helt plötsligt sommar-antiklimax.
Vet inte varför.
Jag kände bara helt plötsligt för att krypa ihop i sängen Weeping willows.

Kanske beror det på att jag och en kompis såg Under Solen ikväll.
Det har blivit en tradition att vi måste se den en gång per sommar, även fast ingen av oss egentligen gillar den.
Det enda som egentligen är riktigt bra i filmen är när de är på dans och just Ww spelar.
Annars är filmen rätt äcklig. Rolf Lassgård som har sex, jag har sett hetare. :S

Det orsakade nog det här antiklimaxet som jag temporärt befinner mig i.
Fick bara en sån lust att
lyssna på vemodiga män i kostym och drömma mig bort.

I sommar blir det femte gången jag ser dem live tror jag.
Men jag blir aldrig less.
Älskar Magnus röst. Det finns så mycket känsla i den.


image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback