1000 saker...samtidigt

Lunkade hem från jobbet med Timbuktu i MP3:n (Yes, jag är härligt omodern och kör på MP3 fortfarande...), då jag kom på att "Fan, skulle ha tvättat lite arbetskläder."
Så nu har jag varit och slängt in kläderna i en ledig maskin(det fanns en, yes!) och har tänkt måla färdigt i hallen. Har inte blivit av då det typ alltid varit kolsvart ute när jag kommit hem, och det är inte så lätt att måla då...

Sen "måste" jag käka middag innan hockeyn också, och bära bort mina fula furustolar till förrådet, och ja...tumla och ta in tvätten såklart. Kanske hinna med nåt annat också.
Städa badrummet? Putsa fönster?
Ge mig! Ge mig!
Är på g nu... :P


Well, ingen tid att slösa här då.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback