Back in Skell-hell

Är tillbaka hemma efter vår lilla road-trip söderut.
Kul, mycket kul! Och lite äckligt... :P

Kul:
Vinst efter förlängning! :D (Dock trist med 0-0 efter ordinarie. :/ )
Vår diskussion på hemvägen...
Våra nya "vänner". Bögvänner? ;P
Sondell...

Äckligt:
Vissas hårlukt
Vissas hårfärg
Fel buss...



En annan kul grej var den superfina presenten jag fick av Matilda. Så jävla bäst!
Synd att jag har slut batterier i kameran...eller kanske inte. Vill ju behålla grabbsen för mig själv... ;D



Alltså om ni tycker att jag skriver väldigt innehållsfattigt om hockeyn.
Det är för att jag hatar att skriva om hockey. Hockey ska upplevas. Hockey är känslor. Hockey är för svårt för mig att få ner något vettigt om i ord.
Saker runt omkring hockeyn däremot, det kan jag skriva om... ;P



Ni får en "fin" bild nu också... (Passande för kvällen... )

image146

Kommentarer
Postat av: Gotte

Vilken snygging på bilden ;)

2007-03-27 @ 00:51:24
Postat av: L8

Yes! Nästan lika snygg som Gotte... Haha. ;P

Postat av: Axelelena

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-04-09 @ 10:47:54
URL: http://axelelena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback