Birthday

Det blev en bra födelsedag, trots allt.
En del gäster. Både väntade och oväntade.
Brukar aldrig direkt ha haft gäster förr(förutom när jag var liten såklart), men det är på något sätt mycket roligare när man har egen lägenhet. Dock, har man ju den jävla disken själv sen. *suck*
Tårtorna var mycket uppskattade. Så jag hade lyckats! :D


Fick bra presenter också.

Pengar(indirekt bidrag till mitt nya golv)
En såg(för att kunna lägga in golvet)
Likörer(för att det ska bli roligare att lägga in golvet? ;P)
En klänning(eller är det ett nattlinne?) från Nanso med igelkottar på. Jättesött! :)
En superfin kökshandduk. Min mormor har en likadan och jag har alltid älskat den. Det visste hon inte om, men ändå fick jag en sån. Det kallar jag intuition. :P

Fick även det givna, dvs, delar till servisen. Lite småsaker och sådär. Dessutom har jag några presenter som jag inte fått än, pga att pappa är sjuk. Nice, nice. :)


Blev lite krassligare på aftonen, så jag gick och la mig redan 22.00 typ.
Händer det? Not... :P



image137



En av likörerna jag fick.
En given favorit! ;D
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback