CK-fest. Partyoutfit?

Den 24:e är det CK-fest.
Petra ringde och sa att hon skrivit upp mig på listan. Och tacka nej, nja...inte direkt. Alla andra skulle ju dit så. :)
Det ska vara buffé, bar, underhållning osv. Kul hoppas jag. :)


Men då till den stora frågan. Kläder?
Vad ska jag ha på mig?
Vill ju inte direkt komma som någon halvdan lodis, för face it...det är mest klädbutiker i huset, så alla kommer ju att vara supersnygga. Kul det, men vad ska jag ha på mig?
Tur att jag har lite tid att fundera åtminstone. :S


Någon som har tips på en snygg party-outfit?
Något som passar på en tillställning med massa snygga människor som jag inte ens känner hälften av. Som är snyggt, party och lagom bekvämt.
Alla tips är varmt välkomna!


Tycker tjejen i
den här videon är så jäkla läckert både klädd och sminkad.
Men nej, kommer inte att välja någon av hennes outfits. ;P


image87
Look like this maybe?

Kommentarer
Postat av: Albingabrielle

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback