Cleaning out my closet?

Efter en mumsig middag hos mamma idag så tog jag mig en titt i min gamla klädkammare. Har inte "hunnit" flytta alla kläder och skor därifrån än. :P


Hittade lite fynd i alla fall.
En vårjacka i modell lite sportigare. Funkar fortfarande, även fast jag tror att jag köpte den när jag gick i sexan.. Hihi...lite pinsamt, men. :P
En lite längre kofta med pälskrage. Kan funka som substitut till jacka i vår?
En secondhand träningsoverallsjacka från typ 80-talet(?). Cool, röd och lite retro sådär.
Hittade också ett smalt knallrosa lackskärp. Funkar absolut i vår!



image112
Funkar la?


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Härligt med lite neon ;)

Postat av: L8

Angelica: Yes! Och speciellt ROSA!
Passar utmärkt med mitt nya nagellack. ;D

2007-03-18 @ 22:14:14
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback