Dagens fångst

Yes, blev lite shopping i Umeå i alla fall...trots att jag först fick lite panik och trodde att jag inte skulle hitta nåt alls. :P Dock blev det kanske inte riktigt vad jag hade tänkt... (se gårdagens inlägg)

Har varit väldigt kreativ och fotat en del grejer. Hihi... :)


  Svarta ankelboots från Wedins. Bra "arbetsskor" med lagom hög klack.

 Camo-tygskor med rosor från Din Sko. Söta och svinbilliga. (100:-!!)

 Svart lagom kort klänning från HM. Är trist att fota helsvarta "vanliga" klänningar, därför fotade jag rynkningen under bysten istället. Söt klänning anyway.




Hittade lite smågrejer på Lagerhaus också... :P Behöver jag säga att jag älskar mönster just nu? ;D

                                    
Bordstabletter                             Kökshandduk                          Söta stickers



Förutom shoppingen fick jag ju se en viss übersöt-pojke också...hehe. Det ni! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta tygskor. I love them! =) De finns på Din Sko sa du?

2007-03-06 @ 08:23:28
Postat av: L8

Ja, att de är söta? Men annars hade jag väl inte köpt dem. :P De var på rea på Din Sko på Strömpilen i Umeå. Kan inte svara på om de finns kvar nånstans. :S Men de har ofta söta där.

Postat av: Linusalicia

Great .Now i can say thank you!

2009-12-09 @ 13:29:56
URL: http://linusalicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback