Dagens shopping

Blev lite shoppat idag i alla fall.
Dock ingen byrå som jag hade tänkt. :P Men jag tror att jag har en hos mamma som duger.


Hittade en vårjacka på HM. En rätt så enkel svart, ofodrad, med "kinakrage", axelklaffar, fickor fram, knappar och ett "bälte" i midjan. Den går typ till mitten av rumpan och känns väldigt basic och bra, dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om kinakrage(ingen krage) men jag har börjat använda den redan, så jag har inget val. :P
Helt klart användbar i alla fall.

Är lite sugen på en parkas också, och testade en militärgrön. Den var ju snygg och så. Men ska de verkligen vara så stora och långa? Kändes som att den var några storlekar för stor, och alldeles för lång för mig. Drunknade typ. :P
Men det var rätt storlek, för den var lagom i ärmarna, axlarna osv. Skönt och så, men min grej? Har nog hellre kläder som inte ser ut som att man kan tälta i dem. :P


Köpte lite småprylar också.
Supersöta värmeljus i form av olika vårblommor på Indiska.
En ceriserosa liten påskhare till toan från Åhléns.
Och söta kaffeservetter med muffins på till mitt "födelsedagskalas", också det Åhléns.


Det var dagens fångst. Orkar inte fota nåt nu. Ska ut till tvättstugan igen.


Jo, mamma köpte en snygg mörkgrå  trechcoat på HM. Undrar om det inte var
den här, fast i grått då.
Den passade henne perfekt! :)
Jag själv blir bara ännu kortare i sånt...tyvärr. :/

Kommentarer
Postat av: Sanderviktoria

Hey, this is a great site, I learned a lot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback