Ett långfinger åt döden

Hur jäkla sugen blir man inte på att fara ut och köra bil när man sen den här videon? MYCKET! :D
Blir deppig också...usch. Behöver inte mer av det just nu. Idag är ingen bra dag, alls. :/ Ingeting vill gå min väg känns det som. Måste hitta på nåt vettigt, snart...
Kanske ta en lite tripp eller nåt? Och nej, då menar jag inte knarka. :P
Längtar till Sthlm. Till en speciell restaurang där. En speciell känsla. Sthlm by night. Ett lätt disigt, mörkt och fuktigt Sthlm en höstkväll på Kungsholmen. Bilarna. Gatljusen. Ta mig dit!
Eller till Göteborg en sommarnatt. Masthugget en ljum sommarkväll i solnedgången, utsikt över allt det underbara. Snälla, jag vill inte vara kvar i kyliga och trista Skellefteå. :(


Nu ska jag slänga ihop en pizzadeg, för imorrn blir det fan pizza och mer drömmar. Händ nåt nu, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback