Färdig!

Vi är redan färdiga med tapetseringen. Eller vi och vi...ska vara ärlig och säga att mamma gjorde det mesta. :P Tack mami! :D
Nöjd blev jag hur som helst. Ryskt och bra! :)


Vi har dessutom hunnit med en yttepytteliten shoppingtur...till Coop Bygg. Haha...
Och så gjorde jag en tavla av lite tapet som blev över. Tavlan står på en tavellist i trappen. Fint. :)


Så här blev resultatet i alla fall....

image57
Som ni ser har jag inte hunnit hänga upp så mycket kläder än.
Och kanske struntar jag i det helt och klämmer in mer i klädkammaren istället. ;)




Nu tänker jag bädda ner mig och kurera mig lite. Så jag orkar med långdagen imorrn. Ska ut och jobba extra nämligen... Har alltså inte tid att vara sjuk. :/

Kommentarer
Postat av: Glorified

oj, vilken uppseende veäckande tapet! kul, och ovanligt val! :) nice

Postat av: L8

Glorified: That's my style! Ska väl tilläggas att den bara är i en del av hallen.

2007-03-06 @ 16:49:45
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Jeppetilde

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2009-03-23 @ 12:23:21
URL: http://jeppetilde.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback