Födelsedagsnojja och kvalserienseries

Idag är jag trött, trött, trött....
Tur att solen skiner i alla fall, det kanske piggar upp något. :)

Ska åka in till stan om inte alltför länge. Luncha med Matilda och hämta ut lite kvalseriebiljetter.
Så jävla onödigt med kvalserien alltså... Usch! :/ Kunde vi inte bara ha hamnat mellan strecken? Jag menar, det hade ju varit pinsamtom vi gått till slutspel också...och så hade Färjestad valt oss, och krossat oss totalt.
Jag tror verkligen att Färjestad tar guld i år. Det är mitt heta tips! ;P


Måste förbi AMS sen också. Booooring...som satan. :(
Lämna igen dojjorna på HM också.
Och hämta fördelsedagsfika hos mormor. Hon har varit så snäll och bakat åt mig så jag skulle slippa. :P Tack mormor! :)


Och usch...födelsedagen närmar sig med stormsteg. Ett år närmare 30. Usch! :S

Men, Thåström fyller 50 den 20/3. DET är värre! :S
Dock ser han ju ut som trettio, så egentligen är vi ju nästan jämngamla. Jag fyller alltså 50 snart jag med, eller?
(Hur fan blev det där? :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback