Funkar?

Ja, funkar det att blogga nu igen? Har ju vart en massa strul de sista dagarna, och jag har varit jättearg! ;P Men tydligen har blogg.se uppdaterats. Vet inte vad jag tycker om det än...konservativ som jag är. :P


Igår. He made my day!  :D So damn cute alltså. Och flirtig. Mer flirtiga grabbar åt folket säger jag. Jag smälter i alla fall... :P


Hocken gick sämre. Kvalserien igen. Tänker inte ens spekulera nåt i det. Sorry?


Blev så jäkla sugen på att baka egen pizza. Det får bli söndagens projket, för idag jobbar jag. I alla fall letade jag recept på tomatsås på nätet. Hittade inte ett piss. Stod bara att man skulle använda färdig. Hm... Jag brukar ju alltid göra egen, så jag vet ju hur man gör liksom, men det vore ju kul med lite ny inspiration. Men tydligen inte... Har vi blivit så jäkla lata att vi inte ens orkar göra tomatsås längre?
Eller ja, finns ju färdig plättsmet, pulvermos und so weiter också... Usch!

Min tomatsås består i alla fall av följande: (Jag höftar alltid...mått är inte riktigt min grej)
Passerade tomater
Vitlök
Oregano
Svartpeppar
Socker
Harissa
(Extremt finhackad lök)

Jag menar, hur jäkla svårt är det att göra egentligen? :P

Kommentarer
Postat av: Albertlily

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback