Grattis!

image75
♥ Grattis grabbar! ♥


Tur att the Ark vann. Det var de verkligen värda. Älskar att se Ola på scen! :D

Har hunnit se dem några gånger live under åren. Första gången var finalen på "Där vi e äre alltid roligast"-turnen(visst hette den något sånt?) de gjorde med Uggla och Håkan, i Ö-vik närmare bestämt. Suveränt bra redan då! Det var en av de bästa konserterna jag nånsin sett(släng er i väggen Maiden ;P). Ola klättrade runt hela scenen och allt var bara helt galet. Det var även en av de bästa Håkan-konserterna jag vart på. Gamla goda tider det där...

Men i alla fall...Arks framträdande var helt klart mest komplett och har störst chans utomlands. Dvs, för en gångs skull var det rätt låt som vann! :D



Dock är jag lite lätt pissed...för de där vita Cheap Monday-sneakersen finns bara i herrstorlek, dvs från 41 och upp. Kan ju bli liiite stora. :/

Någon snäll människa där ute som kan tipsa om
några liknande skor någon annanstans?
Helvita ska de va. Det är viktigt. ;P

Får ge mig ut på jakt på måndag annars...

Kommentarer
Postat av: Fabsleepercell

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback